10 SANNINGAR OM MIG

 
 
1. Jag brukar inbilla mig att jag bor i Stockholm, att när jag sitter på bussen tror jag att jag åker tunnelbana och när jag går över ett övergångsställe inbillar jag mig att det är i Stockholm. Vet inte varför, kanske för att jag har en biiiig dream om att bo Stockholm.
 
2. Jag plattar knappt mitt hår längre utan slänger oftast upp det i en boll vilket är otroligt skönt och det märks verkligen på mitt hår att jag inte plattar det.
 
3. Jag älskar verkligen att kolla på sminkvideor och haulvideor på youtube och mina favorit ''youtubers'' är Linn Ahlborg, Felicia Bergström och Amanda Wikström, deras videor äger!!!
 
4. Att åka buss utan hörlurar är enligt mig som kärlek utan kyssar (citerar de där med kyssar ur eva&adam lol) och hela bussresan blir äckligt mycket bättre om man har liiiiite för hög volym och tror man är med i värsta musikvideon.
 
5. En av mina stora drömmar är att jobba med festivaler och som vakt, jag tänker såhär: jag själv är fangirl och vart med om fööööör många taskiga och elaka vakter och blir jag vakt kommer jag verkligen förstå alla fangirls då, fattar ni? Men att jobba med festivaler skulle jag verkligen vilja
(bilder från weheartit)
 
6. Jag hade ett mål om att se ulrik 10 gånger i år, har sett honom 10 gånger iår, fett
 
7. Sankt Eriksplan, Stureplan/östermalm och centralen är mina favoritställen i Stockholm
 
8. Jag älskar barn (???) vill jobba på dagis, dock inte hela livet utan typ ett år.
 
9. Älskar att åka tunnelbana/tåg/buss/spårvagn/you name it, framförallt tunnelbana, det är så himla cozy.
 
10. Jag var i Stockholm första gånen när jag var runt 6 år med min pappa och lillasyster, en gång med familjen på sommarlovet 2012 och sen i mars detta år har jag vart där runt 6 gånger haha!! Var typ ''rädd'' för Stockholm förut, nu är det det bästa som finns.
 
Tainted love - Soft Cell
1 Johanna:

skriven

Gör en sminkvideo nurå kvinna!

Svar: ska försöka fixa det imorgon!!
† Emma Åsén †

Kommentera här: