IM HOME

Är äntligen hemma efter ha vart i Östersund sen i måndags (därav dålig uppdatering och tråkiga tidsinställda inlägg). Firade jul hos mormor med familjen och kusiner. Fick jättefina paket, de flesta ville att jag skulle göra en video på mina julklappar så jag ska spela in den nu ikväll eller imorgobitti.
 
Det var faktiskt otroligt mycket snö där uppe, dock regnade de på julafton så allt blev till is...
 ''tomten'' ger paket till lillkusin
 Kusin som var ganska mallig pga han fick de största paketen haha!
 Klart gammelmormor ska träffa tomten också
 Hade tydligen vart snäll iår med tanke på att de där inte ens var hälften av alla paket hahah.
Jag är verkligen suuuuuupersuuuuuper tacksam över alla fina paket jag fick ni förstår inte.
 
Hoppas ni alla hade en fin jul med familjen och åt god mat. Kramis
 
(håll utkik under morgondagen då ''mina julklappar'' videon lär komma upp då!!!!)
 
 
 
 

Kommentera här: