MY CHRISTMAS GIFTS

Efter många ommoment har äntligen mina julklappar-videon laddats upp på videofyme!!
(KLICKA PÅ DENNA LÄNK FÖR ATT KOMMA DIT videofy.me/v/4545359)
 
Var vaken hela natten inatt, somnade runt 5.40 imorse haha... har mest bara spelat in videon med mina julklappar och kollat på film. Bestämde även att jag ska radera mina sminkvideor på videofyme då dom vart otroligt dåliga.
Ska självklart göra nya men tar bort dom inom kort.
 
Har fått till hela mitt sminkbord nu så skulle ni vilja att jag visar i en video eller bilder på allt mitt smink/det som finns på/i mitt skrivbord???? Kommentera bild/video!!!!
 
Det får faktiskt bli 3 otroligt skeva och dåliga webcambilder, har inte tid att fota med kameran osv...
 
           

Resolution - Matt Corby
 
glöm inte bort att vill ni se vad jag fick i julklapp, klicka in på denna länk: videofy.me/v/4545359
Kram
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Videoförslag:
Mina parfymer
Sminkcollection
Hauls
Månads favoriter
Sminkvideos
"Min dag" video
Follow me arounds
:' )

Kommentera här: