INGET KAN STOPPA OSS, VI KOMMER FALLA OCH KRASCA

 

 
Det var ett tag sedan nu. Har haft så äckligt mycket med skolan och har fortfarande det men nu tänkte jag ta mig en  stund att skriva lite. Under tiden jag inte bloggat har jag vart på utbildning i Vålådalen (det var sååååå kul), jag har fått hem mina grejer från elf (kolla min senaste video på videofyme för att se vad jag köpt), eh ah har inte gjort så mycket annat haha. Har somsagt mycket med skolan nu, vi håller på med ett företag och det tar mycket tid och jag måste/vill lägga ner tid på det både på skolan och fritiden. Jag kommer göra en video framöver om det företaget!
Alltså en av andledningarna till att jag inte bloggar nu är för att jag har inget att blogga om!!!!!! Och sen händer det inte speciellt mycket i mitt liv heller så det finns inget att blogga om lixom. Jag ska bli bättre på att uppdatera men det hänger lite på er också; vad vill ni läsa om?? Vad vill ni att jag ska skriva om?? Jag vet att ni vill läsa något speciellt så kan ni vara världens bästa läsare och kommentera det DU vill att jag ska blogga om så ska jag göra mitt bästa och lägga ner tid på bloggen!!!
 
Hoppas i alla fall ni har det bra.
Här får ni en bild från i somras, cjut
 
 
 
1 frida:

skriven

fett snygg design! :)

Kommentera här: