MINA FÖDELSEDAGSPRESENTER

Fyllde ju år i torsdags (den 9e) och fick jättefina grejer och tänkte visa dom nu.
 
 Av mamma och pappa fick jag Victorias secret body lotion i love spell
Av mamma och pappa fick jag presentkort på birsta (köpcenter här i Sundsvall för er som inte bor här haha)
Av mamma och pappa, en enooooorm te-mugg som är vaniljvit med guldkanter.
Av mamma och pappa, en tangle teezer, guld ovanpå och svart under.
 
Fick pengar av morfar, fick pengar av mormor och av farmor fick jag en kokbok som är enorm haha därav ingen bild pga så svår att fota också fick jag pengar av henne med.
 
Är såååååå himla nöjd med alla presenter, hade inte önskat mig så mycket då jag fick allt jag ville i julklapp.
Vet att detta blev lite sent men har inte haft tid.
 
PUSS OCH KRAM PÅ ER
 
♫ Overjoyed - Bastille ♫
 

Kommentera här: