SVAR PÅ TAL/ANG. VIDEOBLOGG

Fick en kommentar som löd såhär: Har du tänkt på att börja med Youtube, eftersom att du gillar att titta på videos! Skule vara kul om du började:)''
 
Svaret på det är såhär att jag vill verkligen börja med youtube men för det första har jag i princip ingen aning om hur man ens lägger upp videor där och för det andra har jag inget bra redigeringprogram på datan och sen har jag videofyme för er som inte visste det!! På videofyme heter jag @emmacornelia och lägger upp videor där ganska regelbundet, tex nu vid månadsskiftet ska jag för första gången i mitt liv spela in en ''månads favoriter'' så håll utkik på min videofyme!!!
Av nån konstig anledning har inte viderona kommit upp här på bloggen direkt från videofyme men jag får försöka fixa det.
 
Jag vet att det skulle vara sååå mycket lättare om jag gjorde videor på youtube för att alla inte har videofyme men somsagt har jag inte en aning om hur man lägger upp videor där så ni får helt enkelt följa mig på videofyme istället.
 
Kom ihåg, @emmacornelia på videofyme.
Denna bild är några veckor gammal men följ mig på videofyme, följer tillbaka ifall du gör bra videor!!
 
 
Designen är snart klar, headern ska ida försöka fixa ikväll men kände att jag behövde blogga lite så håll ut, förhoppningsvis blir designen klar ikväll/imorgon!!
Puss
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Om du vill lägga upp videos på youtube så klickar du bara på ladda upp bredvid sökrutan på youtube! Sen kommer det upp en ruta där det står ladda upp filer! Klicka där och välj en video som du vill ladda upp! Svårare än så är det inte!
Sedan så kan du fixa om man kan kommentera eller inte!

Svar: okej, ah vi får se hur det blir!! :)
† Emma Åsén †

Kommentera här: