BABES, IM BACK

Som rubriken lyder, jag är tillbaka, efter en dryg månads bloggpaus.
 
Det har varit ganska skönt faktiskt att slippa tänka på bloggen ett tag. Under tiden jag har haft en bloggpaus har jag hunnit haft sportlov, vilket jag tillbringade i fjällen med familjen + moster och kusiner. Jag var på utbildning i vålådalen med unga ledar-gruppen i mitten av februari om jag inte har helt fel, det var superkul verkligen! Lärde mig massor och hade jättekul. Jag har även genom skolan startat ett ''företag'' med 4 andra tjejer i klassen och imorgon har vi premiär!! (skriver mer om det längre ner)
Denna tid jag har vart borta har mestadels gått åt till skolan faktiskt. Jag har faktikst inte gjort så mycket mer än att legat hemma i sängen och kollat på Grey's Anatomy hehe, gillar ni den serien?Jag älskar den verkligen!
 
 
 
Just i denna sekund så sitter jag och väntar på att Maja ska komma hit också ska vi planera inför imorgon, the big night är ju imorgon!
Som jag skrev där uppe har vi fått starta egna miniföretag genom skolan, vår grupp valde att göra discon för yngre så nu har det gått ungefär 8 veckor med detta uppdrag och imorgon ska vi ha vårat första disco. Vi har vart ute i klasser och pratat om vårt disco och igår var vi alla tjejer lediga från skolan så vi åkte och handlade blandannat dricka och godis tills imorgon. Köpte även lite smågrejer idag. 
Ska bli så himla kul verkligen, är dock lite nervös över hur många som kommer då en annan skola på ön ska ha disco samma kväll... haha men vi får gå in med positiva inställningar och hoppas på det bästa!
Kommer skriva imorgon/lördag om hur det gick. 
 
 
 
Fick lite tid över häromdagen så jag tog mig tid att kolla på missglamorazzi!
 

Ni får jättegärna kommetera vad ni vill att jag ska blogga om, puss 
 
 
 
 
 
1 Sofie:

skriven

Jättefin blogg!!

Kommentera här: