ANSIKTSPRODUKTER

Detta är de produkter jag gör rent ansiktet med. Eye make-up removern från nivea är den jag använder varje dag och scruben från neutrogena använder jag runt 1-2 gånger i veckan och samma med den från Garnier.
De två första kostar runt 60-70 och jag har köpt dom på ica maxi, den från Nivea kostar runt 25 och är också köpt på ica maxi.
Här är produkterna jag använder efter jag tvättat bort sminket/på morgonen.
Tonern från neutrogena kostar runt 50-60 och är köpt på ica maxi, den använder jag varje kväll.
Krämen också från neutrogena, kostar också runt 50-60 och är även där köpt på ica maxi, den använder jag också varje kväll.
Dagkrämen från Garnier är från h&m och kostar runt 70 kronor tror jag och den använder jag varje morgon innan jag sminkar mig.
 
Jag använder även ett helt vanligt vaseline (en gul burk, alla vet hur det ser ut antar jag) och lägger med en liten borste på fransraden varje kväll, anväder den även till läpparna nu på vintern då den mjukgör och mina läppar bir sjukt torra på vintern.
Alla dessa produkter är bra enligt mig och min favorit är nog tonern från neutrogena.
 
Skulle ni vilja att jag gör kvällsrutin/morgonrutin-videor även om ni vet vilka produkter jag använder??
 
Freak - Urban cone
 
 
 
1 Amanda:

skriven

Gör en kvälls och morgonrutin!!!!

Kommentera här: