BORN TO GET OLDER

ja, en sån där presentation kanske skulle vara bra. Alla har nog fattat att jag heter emma, är 14 år gammal och bor i Sundsvall. Så långt är jag också med. Fangirl var det också ja, munther och foooer var det här. Alltså Ulrik munther och the fooo. Jag åker ofta runt om i Sverige på konserter och träffar alla dessa vänner jag fått genom Ulrik/tf. Har en biiiigbiiiiig dream om att bo i Stockholm och gå stylistlinjen på gymnasiet där. Kan ju då säga att jag älskar smink och hår och alltdärimellan. Älskar även Stockholm verkligen, det kommer ni verkligen få höra ett par gånger. Amen hur är är det att vara 14 år och bo i Norrland då? det suger. Har ju alla mina bästa vänner runt om i landet och mina idoler bor i Stockholm. Gitarr och sjunger gör jag också så fort jag får tid över. Skolan tar en väldigt stor plats i lin vardag också vilket är synd. Jag har inte en blekaste aning om vad mer jag ska skriva här så ni får helt enkelt fråga om ni undrar något!!

Jag har faktiskt en liten plan med hur jag vill att jag ska blogga osv. Det kommer vara mycket smink, det kommer det det lovar jag för det är det jag älskar. Både bilder, text och troligtvis videor. Även mycket om killarna (the fooo) och Ulrik och musiken utöver lixom. Detta kommer även kanske vara som min lilla "dagbok" ibland. Jag ska verkligen försöka ta med mig kameran så fort jag åker någonstans då jag gillar mer att man har "kvalitetsbilder" på en blogg än bara massa mobilbilder, så kameran kommer nog följa med. Jag vill verkligen komma någonstans inom detta och jag vet att vill man något så blir det så tillslut men man måste kämpa. Kämpa tills man står på toppen. Ni kanske tycker jag har liiiiite för stora drömmar och krav men that's me, har väldigt mycket drömmar och det kommer ni också få läsa mycket om.
Tror det får räcka så, ni har nu fått en liten överblick hur det kommer se ut och vem jag är. Somsagt, undrar ni något så fråga babes, jag bits inte.

 
♫ 8:45 - Ulrik Munther ♫
 
 
 
1 Lynne:

skriven

GÖR EN SMINKVIDEO, haha brukar inte tycka sådant är så intressant men du sminkar dig så sjukt snyggt och jag behöver lite tips, så please babe 🙏🙌

Svar: får väl försöka fixa det dåååå 😚✌️
† Emma Åsén †

Kommentera här: