TWOTHOUSANDTHIRTEEN

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oja!!!
 
 
Hur har ditt 2013 varit?
Det har vart grymt, alla stockholmsresor, alla konserter, alla vänner från andra städer jag träffat iår, allt. Visst har haft dåliga dagar med men det har vart ett fett år ändå.
 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
3e augusti, dagen då jag köade i 18 timmar för att få stå längst fram med hela Sundsvall bakom mig och se min fina Håkan på scen. Bästa konserten jag vart på, ångrar ingenting.
 
Vad är din största framgång 2013?
eh jag vet faktiskt inte.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Tågbiljetter och mat lol
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
denna dag gjorde mig riktigt glad
 
 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Det kommer aldrig vara över för mig - Håkan Hellström, Jag är gay - Zacharias Blad, you&you - Ulrik Munther, Luckiest girl - Vinsten och you - Robin Stjernberg hehe
 
Vem har du umgåts med mest?
Majaaaaaaa och Cornelia såklart
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
No
 
Vart reste du under 2013?
Jag gjorde ingen utlandsresa men åkte till Stockholm ett par gånger och massor av andra städer!!
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Pengar
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Ehhhh kommer inte ihåg det är ju trotsallt 1 år sedan jag fyllde år haha!
 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns så otroligt mycket som skulle kunna gjort mitt år bättre faktikst
 
Vem saknade du?
Jag saknade ulrik varje dag
 
 
De bästa nya människorna du träffade?
alla dessa munthers jag lärt känn ännu bättre under detta år lätt och årets idoler alltså de som var med i programmet idol eheheheheehe
 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
 ''skit i alla konsekvenser, 1,2,3 kör''

Kommentera här: