BLAME IT ON THE DISCO

Hej allihopa!
 
Shit vilken kväll det vart i fredags. Vi hade ju somsagt disco för 4-6or. Hela dagen gick åt till att göra klart det sista.
Jag och Maja stannade kvar på skolan efter att vi slutat och började göra i ordning nere i idrottshallen där vi skulle ha discot, vi lärde oss mixerbordet och ljuset, vi hade även tre mickar så mestadels av tiden gick åt till att sjunga haha.. De första om runt 18:30 och sen vart allt igång. Det var sjukt kul, lite stressigt när jag stod själv i inträdet men annars var det så kul!!! De flesta uppskattade det vi gjorde och det känns super. Kom hem runt 23 och då slockna jag direkt haha, hade ju ändå vart på skolan i 15 timmar då.
2 urusla mobilbilder från i fredags.
 
Igår låg jag i sängen exakt hela dagen, det var så skönt. På kvällen åkte pappa och köpte godis sen kollade jag på gladiatorerna med familjen, vi kollade även på sista delen av torka aldrig tårar utan handskar då vi såg de två första för nån vecka sedan.
 
 
Idag åkte jag in till birsta en sväng, köpte två långkjolar som jag och Cornelia ska ha på tisdag då vi har redovisning, sen har jag även pluggat lite. Har dock masssa plugg kvar. Imorgon är det måndag och dags för skola igen, hatar verkligen att helger går så fort och skoldagarna går extremt sakta...
 
I veckan ska jag ta och fota lite så blir det lite bilder till en ny header! Ska även spela in en sminkvideo så håll utkik på min videofyme (emmacornelia). Tycker det är sjukt dåligt att videorna inte ''delas'' här på bloggen då jag kryssat in att det ska det men vet inte vad det är för fel.
 
Aja hoppas ni har det bra, kram på er
 
 
 

Kommentera här: