LISTA JUST BECAUSE

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Detta låter säkert jätte klysight men ja det gör jag!
Hur många har du varit kär i? 1
Är du kär just nu? maybe ;)

Tio frågor om dig själv.
Namn? Emma Cornelia Åsén
När fyller du år? 9 janurari
Några piercingar? Har två hål i öronen men inga andra!
Vad har du på dig just nu? just i denna sekund är det springtights, en tshirt och en kofta.
Vad tycker du mest om hos dig själv? jag vet helt ärligt inte, har suttit och tänkt på detta skitlänge men vet inte 
Vad är du bra på? vet inte haha
Vem älskar du mest på denna jorden? Ulrik tror jag, klysight i know men he saved me 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Det beror på vad jag är på för humör, ibland om jag är nere kan det vra skönt att sova själv men även sova med nån! Samma om jag är på bra humör, då kn det va roligt att ha nån att sova med men också sova själv. 

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Gud det känns som om alla vet allt om mig haha! Men flamzy kanske? jag vet inte
Vem är den roligaste av dina vänner? haha alla e så härliga!
Vem är snyggast av dina vänner? Har bara snygga babes som vänner ;) nej men alla är så snygga!!!

 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? skola all day long...
Vad ska du göra nu? planera inför imorgon!
Har du gjort något dåligt idag? gjorde ett dåligt svenskaprov haha :(
Vad har du ätit idag? mackor, frukt och köttgryta på skolan!
Har du duschat idag? jajamen!
Är du trött nu? Nej
Vad händer idag? ja eftersom klockan är runt 21 just nu när jag skriver detta så planera hehe

Annat.
Hur mår du just nu? helt okej!
Är du hungrig nu? det kan jag inte påstå
Vad är klockan nu just nu? runt 21:00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen, twitter och weheartit 

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? absolut
Vilket är ditt favoritband/artist?- Ulrik kommer alltid vara en favo men annars just nu är det bland annat bastille, Håkan Hellström, Veronica Maggio, Kent, Markus Krunegård och Anton Ewald lyssnar på massa mer men typ de!
Vad gillar du för musik? Jag gillar fan allt haha! Har tillochmed lärt mig att lyssna på house haha

Kärlek.
Är du kär just nu? Kanske det kanske 
Har du kysst någon idag? Nej 
När kysste du någon senast? Är okysst :-)
Är du romantisk? Haha inte en aning!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande 

                                     ni ser ju, hur mys?????
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej gud 
Vem sov du senast bredvid? Ehm vet inte??? hahaha 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? typ 20 kanske
???? alltså jag vet inteHur ska din tjejen/killen vara? Kunna visa respekt att jag har idoler, omtänksam, ha bra humor, sen har väl utseendet betydelse också men går mest efter personligheten!

 

Denna lista hittade jag på google, fyllde i den idag (torsdag) så ni vet!!

 

 hoppas ni har en bra fredag!

Kommentera här: