NEW IN

 
Har köpt lite nytt på senaste tiden så tänkte att även om inte designen är klar så kan jag lägg upp detta.
Mitt puder var helt slut så jag köpte ett nytt likadant, 129 kr på Åhlens. Även min Foundation var helt slut och jag hade lite beslutsångest om vilken foundation jag skulle köpa men det blev denna på bilden ovanför, Isadoras Wake up make up och än så länge tycker jag verkligen om den!! 169 kr (tror jag) på Åhlens. Köpte även ett läppstift/läppbalsam från carmex på Åhlens för 39 kronor. Det sista på bilden ovanför är en stor body butter från The body shop och är i doften blåbär, som ni kanske ser är den ''edition special'' så jag passade på att köpa den, den kostade 180 men jag hade nån rabatt där så jag fick den för 148 kr!!
 
Köpte ett nytt torrshampoo från märket batiste på dollarstore för 40 kronor. Dessa går och köpa på tex åhlens eller Lindex men där kostar de 69 så jag köper hellre mina på dollarstore för 40.
Var på ica maxi igår och då såg jag att man fick två neutrogena produkter för 89 (vanligtvis kostar de runt 60-70 styck) så jag köpte en gel wash och en ny ansiktskräm då min sån var slut.
 
Köpte även lite smågrejer som tops och ''blötservetter'' från dollarstore och ett par vanliga svarta byxor från dr denim men det kändes onödigt att fota.
Ni får stå ut med dessa kassa bilder men hittade ingenstans att fota på.
 
I helgen har jag bara vart hemma och tagit det lugnt förutom att jag var på birsta en sväng igår.
Ikväll är det farmen och familjen annorlunda som gäller, är skittaggad på att både få veta vem som blir storbonde på farmen och familjen annorlunda är sååååå bra.
 
Åker även på utbildning till Vålådalen på fredag till söndag men ska försöka fixa några tidsinställda tills dess.
Men ni får ha det bra och stå ut med att jag inte har någon header haha, puss och kram
 
 
1 Elise :

skriven

Riktigt fin blogg med fina bilder. Kika gärna in på min blogg :)

Kommentera här: