NEW IN - ELF

För ungefär 2 veckor sedan beställde jag lite smink från ELF. Har velat köpa smink där superlänge då jag hört att det är bra smink och det är sjukt billigt. Köpte dock ''bara'' 5 grejer.
 
Beställde bland annat detta puder, tog färgen ''shimmer'' då mitt skimmer-puder är slut
och jag älskar när det glittrar i ansiktet. 6 pund, alltså 60 kronor
Beställde även denna, ''jumbo eyeshadow stick''. Det är ögonskugga alltså. Den ser nästan
orange ut på bilden men den är i princip guldig, skitfin verkligen!!
Kostar 2.50 pund, alltså runt 25 kronor.
 
 Detta är alla produkter, en eyelid primer (15 kronor), ögonskugga med 4 olika färger (25 kronor) och ett all over cover stick (15 kronor) + grejerna jag skrev om ovanför.
 
Det enda ''dåliga'' med elf är att frakten tar ganska lång tid men annars är det sjukt lätt att beställa därifrån!!
Kram på er finisar
 
 
 

Kommentera här: