NO IDEAS

 
Spelade in ''mina julklappar''videon igår men det var nå fel på videofyme så den laddades inte upp så jag spelar in den imorgon istället. Håll ut babes.

Ska börja packa lite smått till Stockholm också, åker ju dit på torsdag och stannar tills på söndag!! Ska bli superskönt, har inte vart där sen i slutet av oktober så det ska bli jätteskönt verkligen. Kommer filma lite där, dock kommer jag nog inte prioritera bloggen i första hand under helgen då vi är där ganska kort tid och vi vill verkligen utnyttja tiden men jag kommer blogga massor om helgen när jag kommer hem och somsagt fota/filma massor.

Har även lite (mycket) bloggtorka nu, har typ inga idéer om vad jag ska blogga om så vill ni att jag ska blogga om/göra en speciell video/speciella inlägg/bilder så kommentera det för jag har verkligen inga idéer!!

Bilden är hanna franssons (vilket ni ser på vattenstämpeln i nedre hörnet)

Kommentera här: