MINA FAVORIT-YOUTUBERS

Jag verkligen äääääääälskar att sitta vid youtube och kolla på sminkvideor/haulvideor/sminkkollektions-videor. Jag gör det så fort jag får tid över.
Såklart har jag ett par favorit-youtubers och tänkte dela med mig av dom. De flesta är ganska ''kända'' på youtube och jag tror de flesta hört/sett något om dem men jag tänkte ändå skriva lite om de.
 
Den första jag tänkte ta är Linn Ahlborg, hon är lika gammal som mig och jag verkligen älskar hennes videos. Hennes smink är to die for och har mycket smink jag vill ha, hon är även duktig på det hon gör och hon är nog min absoluta-favo-youtuber. Läser även hennes blogg och hon tar superfina bilder och det är samma med videorna videorna är stilrena och ljusa och fokusen i hennes videor är sjukt bra vilket jag tycker är otroligt viktigt!! Länk till hennes kanal på youtube har ni här ---> http://www.youtube.com/user/linnahlborg och länk till hennes blogg har ni här --> http://linnahlborg.se/ 
 
 
Den andra jag gillar är Clara Holmberg och hennes videor är också sjuuuuukt bra. Hon är jättefin och verkligen grym på att sminka. Vilket jag tycker om med henne är att hon alltid är glad och positiv (om man kan säga så hahaha) och sånt tycker jag är sjukt viktigt också. Älskar hennes dialekt med haha.
Men ta och kolla in hennes kanal vettja, länk här ni här --> http://www.youtube.com/user/maybemakeup901
 
 
Den tredje och sista för denna gång är Towa Brobeck hennes videor har jag kollat på sjukt länge. Hon är så sjukt härlig och snackar skånska vilket är så härligt. Hennes videor är så mysiga och även hon är otroligt duktig på att sminka. Älskar hennes hår också haha, hon har alltid en ny hårfärg så fort jag kollar på hennes videos haha! (Inte alltid då men ni fattar)
Länk till Towas kanal har ni här --> http://www.youtube.com/user/mynailartdesigns
Here you have the Girls (sämst kvalité men tog bilderna från google hahah....)
Tycker ni alla bör kika in dessa kanaler!
Dessa är bara 3 av några kanaler jag älskar men det får räcka för denna gång. 
 

Kommentera här: